DJI Care Refresh (Osmo Action)
Kód: DJICARE23EPodrobný popis
“Skúsenosť zákazníka s naším servisom je dôležité pre budovanie našej značky DJI a pre posilnenie našich vzťahov so zákazníkom,” povedal Frank Wang, zakladateľ a CEO spoločnosti DJI. “Zavedením služby DJI Care chceme poskytovať našim zákazníkom pokojný let bez starostí.”
Dôležité upozornenie: Služba DJI CARE platí do 48 hodín od doručenia. Po tomto termíne nie je možné aktivovať túto službu! Príslušenstvo ako ovládač, vrtule, batérie a nabíjačka nie sú kryté službou DJI Care. DJI Care je servisný balík platný 1 rok. Aktivovať si ju môžete TU (je nutné byť registrovaný u DJI).
Čo nie je kryté v DJI Care?
Poškodenia, ktoré nie sú kryté službou DJI Care:
1) Strata alebo čiastočná strata drona či príslušenstva.
2) Ukradnutý alebo opustený dron či príslušenstvo.
3) Poškodenie zapríčinené lietaním v nevhodných leteckých podmienkach.
4) Servisné poplatky vyplývajúce z poškodenia vodou.
5) Servisné poplatky na opravu batérií, vrtúľ, ovládača a iného príslušenstva.
6) Úmyselne zapríčinené škody.
7) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na výkon drona.
8) Priame alebo nepriame škody zapríčinené zlou manipuláciou.
9) Požiadavky na opravu, ktoré sa vyskytli mimo doby platnosti zmluvy.
10) Osobné zranenie a/alebo škoda na majetku zákazníka alebo inej osoby zapríčinenej dronom.
Ak potrebujete s čímkoľvek poradiť, tak nás neváhajte kontaktovať na eshop@smartwear.sk alebo telefonicky 0904 543 772 :-)
Pre viac info navštívte náš web venujúci sa novinkám z oblasti dronov a športových kamier:
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.