Robobloq Qobo – programovateľný interaktívny slimák pre deti, 3-8 rokov
Kód: EAS-RB-15010001Podrobný popis
Qobo - interaktívny slimák pre predškolákov
Interaktívna hračka Robobloq Qobo je vhodná pre deti od 3 do 8 rokov. Za pomoci programovateľného slimáka a sady fyzických kariet sa naučia praktickému programovaniu. Hrou ich sprevádza 15 tréningových lekcií a výziev založených na hands-on skúsenosti. Pomocou dotyku a praktického riešenia problému sa deti oveľa ľahšie naučia novým schopnostiam.K dispozícii je aj Free Mode s mapou, na ktorú deti skladajú karty v logickom usporiadaní za sebou tak, aby Qobo našiel diamant. Počas jeho cesty sa spoločne s ním učia cudzí jazyk, farby, zapoja sa aj pohybovo – napríklad tančekom na hudbu.
STEAM - moderná forma výučby
Pomocou šikovného slimáka a hracích kariet sa deti učia novým zručnostiam bez toho, aby si to plne uvedomovali. Majú pocit, že sa iba hrajú a pritom si nevedomky osvojujú celý rad nových poznatkov. Qobo ich vtiahne do deja a pomôže rozvíjať ich myseľ v celom rade rôznych oblastí – premýšľanie v cudzom jazyku, učenie sa poznávania farieb, zlepšenie motorických schopností pri tanci, logické myslenie pri plánovaní trasy. Hra všestranne rozvíja detskú fantáziu a kreativitu a učí predškolákov samostatnosti pri riešení problémov. A to všetko nenásilnou formou, ktorá je pre nich veľmi zábavná.Balenie obsahuje...
Ovládanie pomocou kódovania
Slimák Qobo má vo vnútri tela ulity zabudovaný systém, ktorý dokáže prečítať kódovanie z jednotlivých programovacích kariet. Balenie obsahuje 2 sady kariet - smerové a karty s funkciou.Pri voľnej hre je Vašou úlohou dostať postavičku z karty Štart na kartu so znakom Diamantu. K tomu nám pomôžu smerové programovacie karty – odbočenie vľavo, odbočenie vpravo a dopredu. Karty spojte k sebe ako puzzle a Qobo bude nasledovať pokyny na karte.
K dispozícii sú aj smerové karty s funkciou slučky - tá má vždy začiatok a koniec. Na výber je karta s opakovaním 3x a 6x. Priložte slimáka na kartu označujúcu opakovanie, potom zadajte smerové ukazovatele a ukončite opakovanie. Interaktívneho slimáka následne položte na mapu a stlačte tlačidlo pre spustenie, čím dáte pokyn na nasledovanie zadaných pokynov.
Druhá sada kariet zobrazuje obrázky so zvukovou stopou, prípadne ďalšou úlohou. Nájdeme tu napríklad kartu s policajným autom, vlakom, jablkom, fialovou či modrou farbou, kartu rieky alebo 2 hudobné karty, na ktoré šnek vstúpi a spustí muziku, na ktorú si deti môžu doma zatancovať. Skrátka zábava každým coulom.
Vyšší level kódovania
Pre pokročilých hráčov je tu možnosť prepojenia interaktívneho slimáka s počítačom. Hračku prepojíte s PC jednoducho pomocou párovacieho kábla, ktorý je súčasťou balenia.Technické špecifikácie
Dokumentácia
V čase chytrých technológií potrebujeme múdrejšie hračky. Pedagógovia po celom svete sa snažia posunúť úroveň vzdelávania na nový level. Sledujú moderné technológie a snažia sa ich zapojiť do každodenného života detí. Najlepším nástrojom na dosiahnutie kvalitného vzdelania sú moderné hračky, ktoré vštepujú nové poznatky nenásilnou formou už od útleho veku. Robobloq prichádza s šikovným riešením v podobe moderných interaktívnych hračiek, ktoré vtiahnu deti do deja a pomocou STEAM metódy ich naučia množstvo nových zručností a zdokonalia v samostatnom logickom uvažovaní.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať hodnotenie
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.