DJI Care Refresh+ (Mavic 2)
Kód: 740038Podrobný popis
Jedná sa o el. verziu. Kód bude odoslaný e-mailom na základe objednávky.
“Skúsenosť zákazníka s naším servisom je dôležité pre budovanie našej značky DJI a pre posilnenie našich vzťahov so zákazníkom,” povedal Frank Wang, zakladateľ a CEO spoločnosti DJI. “Zavedením služby DJI Care chceme poskytovať našim zákazníkom pokojný let bez starostí.”
Dôležité upozornenie: Služba DJI CARE platí do 48 hodín od doručenia. Po tomto termíne nie je možné aktivovať túto službu! Príslušenstvo ako ovládač, vrtule, batérie a nabíjačka nie sú kryté službou DJI Care. DJI Care je servisný balík platný 1 rok. Aktivovať si ju môžete TU (je nutné byť registrovaný u DJI).
Balík poskytuje opravu vášho drona, závesu alebo kamery, ktoré boli poškodené pri bežnom používaní, zapríčinené pádom, pritlačením, alebo haváriou z dôvodu chyby pilota či inej nehody. V prípade, že vlastnou chybou poškodíte dron, nič sa nedeje. Vďaka tejto službe vám výrobca stroj opraví. Výhoda je v tom, že DJI to vôbec nekomplikuje, tak ako to je pri bežných poistkách.
DJI Care nie je obmedzená počtom opráv. Môžete nechať opravovať svoj dron pokiaľ celková suma servisných poplatkov nepresiahne pokrytú hodnotu, okrem prípadov keď dron je úplne zničený. Ak je dron úplne zničený, postupuje sa podľa špeciálnych podmienok.
Poplatky pre krajiny EU:
- DJI Care Refresh (Spark), prvá výmena je za €49, poplatok za druhú výmenu je €69.
- DJI Care Refresh (Mavic Pro), prvá výmena je za €99, poplatok za druhú výmenu je €139.
- DJI Care Refresh (Inspire 2), prvá výmena je za €239, poplatok za druhú výmenu je €379.
- DJI Care Refresh (X4S), prvá výmena je za €59, poplatok za druhú výmenu je €89.
- DJI Care Refresh (X5S), prvá výmena je za €179, poplatok za druhú výmenu je €269.
- DJI Care Refresh (Phantom 4 Pro), prvá výmena je za €139, poplatok za druhú výmenu je €209.
- DJI Care Refresh (Phantom 4 Advanced), prvá výmena je za €129, poplatok za druhú výmenu je €189.
- Cenník služieb za servis kliknutím TU
Čo nie je kryté v DJI Care?
Poškodenia, ktoré nie sú kryté službou DJI Care:
1) Strata alebo čiastočná strata drona či príslušenstva.
2) Ukradnutý alebo opustený dron či príslušenstvo.
3) Poškodenie zapríčinené lietaním v nevhodných leteckých podmienkach.
4) Servisné poplatky vyplývajúce z poškodenia vodou.
5) Servisné poplatky na opravu batérií, vrtúľ, ovládača a iného príslušenstva.
6) Úmyselne zapríčinené škody.
7) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na výkon drona.
8) Priame alebo nepriame škody zapríčinené zlou manipuláciou.
9) Požiadavky na opravu, ktoré sa vyskytli mimo doby platnosti zmluvy.
10) Osobné zranenie a/alebo škoda na majetku zákazníka alebo inej osoby zapríčinenej dronom.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.