Chceme Vás upozorniť, že objednávky zadané v termíne od 23.12.2024 do 07.01.2025 na tovar, ktorý sa nachádza na našom centrálnom sklade (externý sklad) nevieme doručiť do konca roka 2025. Tovar čo je skladom priamo na našej prevádzke expedujeme cez pracovné dni. Upozorňujeme že dochádza aj ku zmene DPH na 23%! Ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie a ďakujeme za pochopenie. V prípade otázok alebo úprav objednávky nás neváhajte kontaktovať.

DJI Care Refresh (Osmo Action)

Kód: DJICARE23E
€38,50 –61 %
DJI Care Refresh (Osmo Action)
€38,50 –61 % €14,99 €12,49 bez DPH
Skladom (1 ks)
Môžeme doručiť do:
30.12.2024
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Podrobný popis

DJI Care je komplexný program záruky pre kameru Osmo Action. Ponúka kompletnú starostlivosť pri rôznom poškodení. Prvá výmena kamery je spoplatnená sumou 29€, druhá výmena sumou 39€.   Jedná sa o el. verziu. Kód bude odoslaný e-mailom na základe objednávky 

“Skúsenosť zákazníka s naším servisom je dôležité pre budovanie našej značky DJI a pre posilnenie našich vzťahov so zákazníkom,” povedal Frank Wang, zakladateľ a CEO spoločnosti DJI. “Zavedením služby DJI Care chceme poskytovať našim zákazníkom pokojný let bez starostí.” 


Dôležité upozornenie: Služba DJI CARE platí do 48 hodín od doručenia. Po tomto termíne nie je možné aktivovať túto službu! Príslušenstvo ako ovládač, vrtule, batérie a nabíjačka nie sú kryté službou DJI Care. DJI Care je servisný balík platný 1 rok. Aktivovať si ju môžete TU (je nutné byť registrovaný u DJI).

 Čo nie je kryté v DJI Care?

Poškodenia, ktoré nie sú kryté službou DJI Care: 
1) Strata alebo čiastočná strata drona či príslušenstva. 
2) Ukradnutý alebo opustený dron či príslušenstvo. 
3) Poškodenie zapríčinené lietaním v nevhodných leteckých podmienkach. 
4) Servisné poplatky vyplývajúce z poškodenia vodou. 
5) Servisné poplatky na opravu batérií, vrtúľ, ovládača a iného príslušenstva. 
6) Úmyselne zapríčinené škody. 
7) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na výkon drona. 
8) Priame alebo nepriame škody zapríčinené zlou manipuláciou. 
9) Požiadavky na opravu, ktoré sa vyskytli mimo doby platnosti zmluvy. 
10) Osobné zranenie a/alebo škoda na majetku zákazníka alebo inej osoby zapríčinenej dronom.SmartWear_Kreativec

Dodatočné parametre

Kategória: Doplnky
Záruka: 1 rok

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: