Nové DJI Care Refresh (Mavic Pro 2) Zobraziť väčšie

DJI Mavic 2 (DUAL) Enterprise Shield

DJICARE19e

Nový produkt

DJI Enterprise Shield je účinná, komplexné platená záruka na produkty DJI, ktorá umožňuje dve výmeny poškodenej jednotky pri bežnej prevádzke po dobu 1 roka. Jedná sa o elektronickú verziu. Kód bude odoslaný e-mailom na základe objednávky.

Vieme dodať do 24 hodín (Dostupnosť alebo školenie si môžete overiť na 0904 543 772 alebo info@smartwear.sk)

378,00 € s DPH

315,00 € bez DPH

Detaily


DJI Enterprise Shield  ponúka kompletnú starostlivosť o váš dron pri spadnutí alebo rôznom poškodení. Nad touto službou určite porozmýšľajte. Berte do úvahy, že dron je dosť drahý a keď sa Vám poškodí, tak jeho oprava je tiež finančne náročná. Z praxe vieme, že veľké percento ľudí poškodí svoj dron najmä pri prvom lete - nedočkavosť.

“Skúsenosť zákazníka s naším servisom je dôležité pre budovanie našej značky DJI a pre posilnenie našich vzťahov so zákazníkom,” povedal Frank Wang, zakladateľ a CEO spoločnosti DJI. “Zavedením služby DJI Care chceme poskytovať našim zákazníkom pokojný let bez starostí.”

Dôležité upozornenie: Služba DJI CARE platí do 48 hodín od doručenia. Po tomto termíne nie je možné aktivovať túto službu! Príslušenstvo ako ovládač, vrtule, batérie a nabíjačka nie sú kryté službou DJI Care. DJI Care je servisný balík platný 1 rok. Aktivovať si ju môžete TU (je nutné byť registrovaný u DJI).

Balík poskytuje opravu vášho drona,  závesu alebo kamery, ktoré boli poškodené pri bežnom používaní, zapríčinené pádom, pritlačením, alebo haváriou z dôvodu chyby pilota či inej nehody. V prípade, že vlastnou chybou poškodíte dron, nič sa nedeje. Vďaka tejto službe vám výrobca stroj opraví. Výhoda je v tom, že DJI to vôbec nekomplikuje, tak ako to je pri bežných poistkách. 

DJI Care nie je obmedzená počtom opráv. Môžete nechať opravovať svoj dron pokiaľ celková suma servisných poplatkov nepresiahne pokrytú hodnotu, okrem prípadov keď dron je úplne zničený. Ak je dron úplne zničený, postupuje sa podľa špeciálnych podmienok.

Čo nie je kryté v DJI Care?

Poškodenia, ktoré nie sú kryté službou DJI Care: 
1) Strata alebo čiastočná strata drona či príslušenstva. 
2) Ukradnutý alebo opustený dron či príslušenstvo. 
3) Poškodenie zapríčinené lietaním v nevhodných leteckých podmienkach. 
4) Servisné poplatky vyplývajúce z poškodenia vodou. 
5) Servisné poplatky na opravu batérií, vrtúľ, ovládača a iného príslušenstva. 
6) Úmyselne zapríčinené škody. 
7) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na výkon drona. 
8) Priame alebo nepriame škody zapríčinené zlou manipuláciou. 
9) Požiadavky na opravu, ktoré sa vyskytli mimo doby platnosti zmluvy. 
10) Osobné zranenie a/alebo škoda na majetku zákazníka alebo inej osoby zapríčinenej dronom.

Neviete čo je #DJICARE? Náš kolega to vysvetlil vo videu na #Mavic2Pro. Čas 26 min. 44 sek..

Pre viac info navštívte náš web venujúci sa novinkám z oblasti dronov a športových kamier SMARTWEAR.sk.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na eshop@smartwear.sk alebo telefonicky 0904 543 772 :-)

Hodnotenia

Napíšte hodnotenie

DJI Mavic 2 (DUAL) Enterprise Shield

DJI Mavic 2 (DUAL) Enterprise Shield

DJI Enterprise Shield je účinná, komplexné platená záruka na produkty DJI, ktorá umožňuje dve výmeny poškodenej jednotky pri bežnej prevádzke po dobu 1 roka. Jedná sa o elektronickú verziu. Kód bude odoslaný e-mailom na základe objednávky.