DJI Care Refresh (Mavic Mini)

Kód: 740011
€39 –26 %
dji care refresh mavic mini
€39 –26 % €29 €24,17 bez DPH
Skladom
Môžeme doručiť do:
7.7.2022

Detailné informácie

Podrobný popis

Počas 1 roka máte nárok na 2 krát výmenu:

  • Prvá výmena 40€ bez DPH.
  • Druhá výmena 49€ bez DPH.
  • Jedná sa o el. verziu. Kód bude odoslaný e-mailom na základe objednávky.

 

“Skúsenosť zákazníka s naším servisom je dôležité pre budovanie našej značky DJI a pre posilnenie našich vzťahov so zákazníkom,” povedal Frank Wang, zakladateľ a CEO spoločnosti DJI. “Zavedením služby DJI Care chceme poskytovať našim zákazníkom pokojný let bez starostí.”

Dôležité upozornenie:
Službu DJI CARE je nutné aktivovať do 48 hodín od aktivácie drona DJI. Po tomto termíne nie je možné aktivovať túto službu! Príslušenstvo ako ovládač, vrtule, batérie a nabíjačka nie sú kryté službou DJI Care. DJI Care je servisný balík platný 1 rok. Aktivovať si ju môžete TU.

 

Balík poskytuje opravu vášho drona,  závesu alebo kamery, ktoré boli poškodené pri bežnom používaní, zapríčinené pádom, pritlačením, alebo haváriou z dôvodu chyby pilota či inej nehody. V prípade, že vlastnou chybou poškodíte dron, nič sa nedeje. Vďaka tejto službe vám výrobca stroj opraví. Výhoda je v tom, že DJI to vôbec nekomplikuje, tak ako to je pri bežných poistkách. 

DJI Care nie je obmedzená počtom opráv. Môžete nechať opravovať svoj dron pokiaľ celková suma servisných poplatkov nepresiahne pokrytú hodnotu, okrem prípadov keď dron je úplne zničený. Ak je dron úplne zničený, postupuje sa podľa špeciálnych podmienok.

 

Čo nie je kryté v DJI Care?

Poškodenia, ktoré nie sú kryté službou DJI Care: 
1) Strata alebo čiastočná strata drona či príslušenstva. 
2) Ukradnutý alebo opustený dron či príslušenstvo. 
3) Poškodenie zapríčinené lietaním v nevhodných leteckých podmienkach. 
4) Servisné poplatky vyplývajúce z poškodenia vodou. 
5) Servisné poplatky na opravu batérií, vrtúľ, ovládača a iného príslušenstva. 
6) Úmyselne zapríčinené škody. 
7) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na výkon drona. 
8) Priame alebo nepriame škody zapríčinené zlou manipuláciou. 
9) Požiadavky na opravu, ktoré sa vyskytli mimo doby platnosti zmluvy. 
10) Osobné zranenie a/alebo škoda na majetku zákazníka alebo inej osoby zapríčinenej dronom.

 

Pre viac info navštívte náš web venujúci sa novinkám z oblasti dronov a športových kamier SMARTWEAR.sk.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na eshop@smartwear.sk alebo telefonicky 0904 543 772 :-)

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie